Home » İstanbul Escort » Gittiği İşte Akrabası ile Karşılaşan İstanbul Escort Bayan Melis

Blog 45822f9ecbc5544828a7

Gittiği İşte Azan Escort Bayan

Selam beyler ben İstanbul Escort bayan Melis. Size bu gün biraz değişik ve bir o kadar da yaşarken korktuğum ve hala daha size anlatırken bile ellerimin titrediği başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Bir keresinde taksinin içerisinde otururken bana bir mesaj geldi müsaitsen eğer seninle iki saatlik bir görüşme gerçekleştirmek istiyorum diye. Benim tabi ki bir şartım vardı ben evde görüşme yapmıyorum sadece otellerde görüşme yapıyorum bunu da beyefendiye söyledim ve kabul etti zaten ben oteldeyim dedi. Anlaştık beyefendiyle bir otelde bana bilgilerini iletti bende taksicime söyledim ve beni oraya götürdü. Aslında arkadaşların olay tam olarak burada karışmaya başlıyordu. Resepsiyona beyefendinin isim ve soy ismini vermiştim bu beyefendiye geldim ve beni bekliyor dedim aradılar odayı ve beyefendi kabul etti. Yukarıya çıktığım da adeta şok geçirmiştim oda da beni bekleyen aslında kuzenim idi ve o an aklımdan binlerce düşünce geçti acaba aileme söyler mi acaba kendi ailesine söyler mi gibi bir sürü düşünce geçti. Şimdi diyeceksiniz ki nasıl tanıyamadın o sana ismini ve soy ismini vermişti evet arkadaşlar verdi ama kendi bilgileri değildi otel odasını sahte bir kimlik ile tutmuştu ve bana yazdığı mesajlaşma uygulamasına da sahte numara ve sahte bilgileri girmişti aslında o da kendini gizliyordu ama nereden bilsin benim bu işi yaptığımı. Beni gördüğünde bir buz kesildi şaşırdı ama sonrasında öğrendim ki aslında bu benden hoşlanıyormuş ve hep beni arzuluyormuş. Odaya girdikten sonra neyse oturduk konuştuk sonrasın da buraya ne için geldiysen onu yap ve git dedi. Benim azgın bir bayan hizmeti verdiğimi biliyordu artık bir şey diyemezdim onunla görüştüm ve aslında ekstra olarak hiçbir şey yapmadım ama benden çok memnun kalmıştı aslında oradan anlamıştım bana zaten ilgi duyduğunu. Anlamalıydım aslında böyle bir durum olduğunu ben ona daha önce böyle bir gözle bakmamıştım ama o bana hep kötü gözle bakmış ama burada sonuçta kendimi acındırmak istemiyorum sonuçta bende çok farklı bir iş yapmıyorum bende para karşılığında kendi vücudumu kiralıyordum insanlar beni kullanarak kendilerini tatmin ediyordu. Aslında genç erkeklerden fazla daha olgun beyler benim gibi genç ve güzel bayanları çağırıyorlar bilmiyorum erkek beyini nasıl çalışıyor ama galiba kendilerinden küçük , genç ve güzel bayanlarla birlikte olmak kendilerini daha fazla tatmin ediyordu diye düşünüyorum. Öyle de zaten.

Sonrasında Beni tehdit Etti

O günden sonra aslında aile ortamında veya herhangi bir ortamda onunla karşılaşabileceğim herhangi bir ortamda bulunmuyordum orada olduğunu duyduğumda hiç gitmiyordu bile. Bu olayın ardından bir hafta geçmişti ve bana mesaj attı mesajın içeriğinde seninle görüşmek istiyorum ama ücret ödemeyeceğim eğer kabul etmezsen seni ailede ki ve arkadaş çevrende ki arkadaşlarına İstanbul Eskort bayan hizmeti verdiğini söylerim dedi. Korkmuştum aslında ilk birlikteliğimiz güzel de olsa ikinci seferi hiç de iyi olmamıştı çünkü zorla benimle birlikte olmak istiyordu üstelik ücrette ödemeyecekti. Aklımdan ilk olarak acaba polise mi şikayet etsem dedim sonra dava ile falan uğraşacaktım ve ailem öğrenecekti o yüzden bunu yapamazdım. Bu işin içinden çıkamayacağımı düşünmüştüm ama daha sonra aklıma geldi beraber çalıştığımı patronlarıma söylemek geldi. Patronuma söylediğim de gitti ve o kuzenimi aldılar bulunduğu yerden karşıma getirdiler sen nasıl böyle bir şey yaparsın diye önce konuştular daha sonrasında ise bunu ona gayet güzel bir dille anlattılar. Bu olayı da orada kapattı ve bir daha da bu konuyu açmaya cesaret bile edemedi.

Bir cevap yazın